لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به بُعد متفاوتی از فوتبال قدم گذاشته ایم

به بُعد متفاوتی از فوتبال قدم گذاشته ایم

کایپتان جیانلوئیجی بوفون در کنفرانس خبری شب گذشته در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد دیدار پیش رو به اظهار نظر پرداخت :

 

"وقتی شما به چنین بعد از افسانه فوتبال قدم می گذارید ، فضای متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

 

جو حاضر نیز یکی از مواردی است که باید به بهترین شکل ممکن با آن روبرو شویم. نباید اینجا را با پشیمانی ترک کنیم. رئال مادرید در آخرین بازی خود در لالیگا بسیار بد شانس بودند. من فکر می کنم اگر آنها نه بازی دیگر انجام می دادند هر نه مورد را برنده می شدند.

 

فردا ما مجبور به واگذاری چیزی به رئال هستیم اما مطمئنم که می توانیم به آنها صدمه هم بزنیم. راستش را بخواهید فکر این که اینجا بیاییم و تنها دفاع کنیم تا کلین شیت برجا بگذاریم غیر ممکن است.

 

آیا من نقش اصلی بازی خواهم بود؟ امیدوارم که به همراه هم تیمی هایم نقش اصلی باشم. چرا که اگر نتیجه مطلوبی بگیریم همه ما نقش اصلی را ایفا خواهیم کرد.

 

آن چیزی که اهمیت دارد رسیدن به فینال است.

 

من در باشگاه خوبی حضور دارم. همانطور که بازیکنان زیادی اینجا باخته اند و بطور قابل ملاحظه ای اغلب دروازه بان ها اینجا به این سرنوشت دچار شده اند. واضح است که در صورت عقب نشینی و دفاع ، جو حاضر فشار زیادی روی ما ایجاد خواهد کرد و در پایان پشیمان خواهیم شد.

 

آمار به وضوح نشان می دهد که رئال مادرید در 80 یا 90 بازی اخیر خود در خانه گلزنی کرده است. اما این هم مشخص است که آنها چیزی را نیز از دست داده اند.

 

من تصور نمی کنم که ما رئیه کلیمان را خیلی تغییر دهیم. روشن است که باید باهوش بازی کنیم. من از ماجراجوییمان احساس غرور می کنم. من از کسانی که با من ماندند تا یوونتوس افسانه ای را دوباره بسازیم ممنونم. این فصل نیز ما فرای انتظارات قدم گذاشتیم همانطور که به فینال کوپا ایتالیا نیز رسیدیم. رئال مادرید در برابر یوونتوس بازی غرور برای دنیای یوونتوس است. برای ما ، باشگاه ، اعضا و هواداران.

 

بدن شما هیچ وقت مقدارم کافی آنتی بادی برای جلوگیزی از مواجه احساسی با وضعیتی مانند این تولید نمی کند. 90 دقیقه ای طولانی خواهد بود.

 

ما این انگیزه را برای حقیقت بخشیدن به این رویا داریم. همانطور می دانیم که تنها راه رسیدنمان به فینال ارائه ی فوتبالی زیباست.

 

ماجراجویی جالبی است. از برلین تا برلین. (اشاره به فینال جام جهانی 2006 که با قهرمانی ایتالیا در برلین آلمان به پایان رسید) یک عمر فوتبالی از آن زمان گذشته است. من بیشتر رشد کردم و این به من برای مواجبه با شرایط خاص کمک می کند."

 

درباره توز؟

 

"او روحیه بسیار بالایی دارد و یک رهبر واقعی در زمین است که دیگران را به دنبال خود می کشد. او لحظه های متفاوت بازی را درک می کند و خود را برای تیم فدا می کند ، می فهمد که تیم بیشتر به چه چیزی احتیاج دارد. این در دیدگاه من نشان از حرفه ای گری بالا و هوش فوتبالی است."

 

پوگبا؟

 

"حتی اگر او قدرت 90 دقیقه را در پاهایش نداشته باشد ، داشتن 60 ، 70 دقیقه برای او مهم خواهد بود و می داند چگونه از آن استفاده کند."

 

درباره کاسیاس و جو علیه او؟

 

"من اعتراض علیه او را شکل بی سابقه ای از نا سپاسی می دانم. این پسر پیراهن رئال را 20 سال است که بر تن دارد. او قطعاً چیز زیادی از این باشگاه یاد گرفته اما در عوض به آنها هم عملکرد خوبی داده است. الگو های خاص نباید شایسته اینگونه رفتارها نیستند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: